Skip to content

Join our mission!

Samen pakken we gaatjes aan

Gaatjes zijn momenteel een groeiend probleem

Minstens 3 van de 5 kinderen hebben last van gaatjes

Minstens 3 van de 5 kinderen hebben last van gaatjes

Gaatjes zijn wereldwijd een probleem

Gaatjes zijn wereldwijd een probleem

Kiespijn is de nummer 1 reden waarom kinderen niet naar school gaan

Kiespijn is de nummer 1 reden waarom kinderen niet naar school gaan

Hoe kun jij helpen gaatjes te bestrijden?

De eenvoudigste manier om gaatjes te bestrijden is door tweemaal per dag te poetsen.

Door 's ochtends en 's avonds met een fluoridetandpasta te poetsen kun je de kans op gaatjes met 50% verminderen.

Als we kinderen hier al jong over voorlichten helpen we ze om voor de rest van hun leven goede poetsgewoontes aan te leren.

Een kind die heel blij is om met Prodent te gaan poetsen

Dit Is Wat Prodent Doet

Schoolprogramma's
En Gratis Gebitscontrole

Een klas van kinderen die blij zijn vanwege de gratis gebitscontrole van Prodent

Prodent heeft een missie en wil de komende 25 jaar goede poetsgewoontes promoten.

De activiteiten die het merk onderneemt om een goede mondhygiëne te promoten bestaan uit schoolprogramma's, gratis gebitscontroles, en programma's om gemeenschappen met in totaal 5 miljoen mensen te bereiken.

Beleef de avonturen van
Kleine Borstel Grote Borstel!

7 karakters uit de avonturen van Kleine Borstel Grote Borstel

Poets, speel en leer met onze interactieve tandenpoets-assistent! Deze leuke gezinsactiviteit maakt gebruik van een Facebook chatbot om 's avonds tandenpoetsen aan te moedigen en leuker te maken!

FDI Logo

De FDI World Dental Organization is de grootste vereniging ter wereld op het gebied van gebitsverzorging. Deze belangrijkste organisatie waar meer dan 1 miljoen tandartsen lid van zijn, maakt zich sterk voor de ontwikkeling van gezondheidsbeleid en voortdurende voorlichtingsprogramma's. Ook treden ze met unanieme stem op in internationale juridische zaken en steunen ze verenigingen bij de promotie van activiteiten voor mondhygiëne.

Het logo van Unilever

In 2005 hebben Unilever en FDI de krachten gebundeld en samen belangrijke stappen gezet op weg naar hun doel om de mondhygiëne van zowel volwassenen als kinderen wereldwijd meetbaar te verbeteren door middel van gezondheidspromotie en voorlichtingsprogramma's. Deze programma's hebben tot doel om van poetsen een gewoonte te maken en ze hebben bewezen dat ze de poetsfrequentie met 25% verhogen.

MENSEN BEREIKT

Hier hebben we impact gehad:

Deze kinderen hebben we met onze schoolprogramma's geholpen:

Een rij van kinderen die geholpen zijn door de schoolprogramma's van Prodent
Een aantal kinderen die geholpen zijn door de schoolprogramma's van Prodent
Een klas kinderen die aan het kijken zijn naar Grote Borstel Kleine Borstel
Een kind krijgt een gebitscontrole door Prodent's schoolprogramma's